خبرگزاری کار ایران

در سال جاری رخ داد؛

افزایش ۱۳۵ درصدی وصول مالیات‌ از یزدی ها در چهارماهه نخست امسال

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۲۹۳

در نشست ستاد درآمد استان یزد ضمن اشاره به افزایش ۱۳۵ درصدی وصول مالیات‌های مستقیم در استان طی چهارماهه نخست امسال، کسری درآمدهای عمومی استان طی این مدت ۱۶ درصد و البته در مقایسه با مدت مشابه پارسال همراه با افزایش ۷۱ درصدی اعلام شد.

به گزارش ایلنا از یزد، سعید نورایمانی؛ معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به اینکه درآمدهای عمومی استان مصوب سال جاری به میزان ۱۲ هزار و ۵۳۵ میلیارد تومان بوده اظهار داشت: عملکرد چهار ماهه استان سه هزار و ۵۰۵ میلیارد تومان است.

وی افزود: ۱۶ درصد کسری عملکرد نسبت به مصوب چهارماهه ۱۴۰۱ وجود دارد، هرچند نسبت مدت مشابه در سال گذشته ۷۱ درصد رشد داشته است.

نورایمانی گفت: مجموع درآمدهای مالیاتی استان در چهار ماهه نخست سال ۱۴۰۱ به میزان ۹۲۳ میلیارد تومان است که در وصول مالیات‌های مستقیم نسبت به چهارماهه نخست سال گذشته ۱۳۵ درصد افزایش یافته است.

به گفته معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، سهم مصوب منابع حاصل از فروش اموال و دارایی‌های منقول و غیرمنقول مازاد دولت موضوع بند «ب» تبصره ۱۸ به مصوب کل درآمدهای عمومی استان چهار درصد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز