خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان:

مبارزه با آفت دم قهوه‌ای درختان بلوط قزوین با جدیت پیگیری شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۴۳۴

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: مبارره با آفت دم قهوه‌ای درختان بلوط با جدیت پیگیری و مبارزه و کنترل با آن در اولویت قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، رضا افلاطونی در نشست شورای معاونین و مدیران جهاد کشاورزی استان قزوین که صبح امروز برگزار شد، گفت: شناسایی کانون‌های آفت پروانه دم قهوه‌ای درختان بلوط و همچنین راهکارهای درست و بموقع مقابله با مناطق آفت زده از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به اقدامات انجام شده در امر مبارزه با آفت مگس زیتون اشاره کرد و اظهار کرد: باید با برنامه ریزی مناسب و به موقع و همچنین کمک بهره‌برداران این آفت را در باغات زیتون کنترل کرد.

وی با بیان اینکه رفع تداخلات اراضی برای سند دار کردن اراضی کشاورزی از اولویت‌های مهم این سازمان است گفت: با برنامه ریزی انجام شده تلاش می‌شود تا ظرف مدت سال رفع تداخلات اراضی کشاورزی استان به پایان برسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به اهمیت رسالت مراکز جهاد کشاورزی به عنوان نوک پیکان خدمات رسانی به بهره برداران بخش اشاره کرد و گفت: در ارائه خدمات مناسب به کشاورزان باید بازنگری شود و رضایت مردم و بهره‌برداران بخش با انرژی مضاعف صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز