خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین:

دادستانی با تخریب کنندگان باغستان قزوین برخورد جدی خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۶۶۰

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: یکی از مصادیق نقض حقوق عامه تخریب باغستان سنتی قزوین است و نگاه دادستانی مرکز استان در دوره جدید مقابله جدی با تخریب‌کنندگان باغستان است و باید مصوبات کارگروه‌های مرتبط با باغستان ضمانت اجرایی قوی داشته باشد.

به گزارش ایلنا، حسین رجبی در نشست هم‌اندیشی و تجلیل از فعالان حوزه پیشگیری از وقوع جرم و حقوق عامه استان قزوین که در سالن جلسات شهید سلیمانی دادگستری کل برگزار شد، گفت: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب، جنگ را تحمیل و بعد از آن جنگ سرد، نرم و اقتصادی را شروع کرد و حالا نیز استراتژی دشمن مایوس سازی است و هرچقدر در حوزه حقوق عامه کار کنیم و امیدسازی کنیم، دشمنان شکست خواهند خورد و باید با کار و تلاش و خدمت صادقانه به مردم این نقشه دشمنان را خنثی کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: بی تردید توجه جدی به حقوق عامه موجب اعتماد سازی و رضایت مندی می‌شود، لذا همه باید در این راستا گام‌های موثر بردارند.

وی تصریح کرد: در زمان مسئولیت در دادستانی تاکستان صدها دستگاه موتورسیکلت شهروندان توقیف شده و در پارکینگ‌ها خاک می‌خورد، که دستور آزادسازی همه آن‌ها صادر شد و این وسایل نقلیه که ابزار اشتغال مردم منطقه بود در اختیار مردم قرار گرفت و توانست حقوق آن‌ها را احیا کرده و رضایت مردم را موجب شود که نمونه‌های اینگونه در جامعه به وفور دیده می‌شود.

این مقام قضایی استان اظهار کرد: از همه فعالان عرصه‌های اجتماعی و خبرنگاران انتظار داریم هر گونه تضییع حقوق عامه را به دادستانی گزارش کنند تا پیگیری آن‌ها بسرعت در دستور کار دستگاه قضایی قرار گیرد.

وی با اشاره به ضرورت بازاجتماعی کردن معتادان گفت: اعتقاد داریم در کنار کمپ‌های ترک اعتیاد حتما باید کارگاه‌های اشتغال ایجاد کنیم تا کسانی که بهبود یافته‌اند بتوانند مشغول کار شده و شرایط بازگشت آن‌ها به جامعه مهیا شود و خانواده‌های آن‌ها نیز از مشکلات معیشتی خارج شوند.

رجبی یادآور شد: مصادیق ترک فعل در مدیریت‌ها را آماده کرده‌ایم که بزودی به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود و هیچ مماشاتی با متخلفان این عرصه نخواهیم داشت و ترک فعل هیچ مدیری را در حوزه حقوق عامه نخواهیم پذیرفت.

وی در خصوص موضوع پلمب یکی از برج‌های تجاری قزوین و به خطر افتادن معیشت صدها خانواده نیز گفت: حفظ سلامت مردم از حقوق عامه است و باید تلاش کنیم ساختمان‌های ناایمن حتما رفع عیب شوند و قطعاً موضوع کسب و کار و معیشت مردم برای ما اهمیت دارد و به همین خاطر رفع عیب ساختمان‌های ناایمن را با جدیت پیگیری خواهیم کرد تا ضمن سرعت بخشیدن به رفع عیب‌های اعلام شده حقوق مالکان و مستاجران این برج ها نیز تضییع نشود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: بزودی قرارگاه حقوق عامه را در حوزه‌های مختلف در قزوین راه اندازی می‌کنیم تا مطالبه گری به صورت منطقی پیگیری و پاسخ داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز