خبرگزاری کار ایران

مهلت ۲۰ روزه دادستانی آبیک برای آزادسازی بستر رودخانه زیاران

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۱۱۴

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از اعطاء مهلت تا پایان خرداد ماه به منظور رفع تصرف و آزادسازی از بستر و حریم رودخانه زیاران خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرتضی محمدی در تشریح این خبر و اقدامات صورت گرفته گفت: بر اساس گزارش شرکت آب منطقه‌ای قزوین و بررسی‌های انجام شده، 62 مورد تصرف در بستر و حریم رودخانه زیاران اتفاق افتاده که به متصرفین اخطارهای لازم داده شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک افزود: طبق بازدیدهای میدانی و گزارشات واصله، این تصرفات به صورت ساخت و ساز، دیوارکشی، کاشت نهال و فنس کشی است و مربوط به سال‌های متمادی بوده و میزان تصرفات اشخاص بر اساس نظریات کارشناسی مشخص شده و باید بستر و حریم این رودخانه آزادسازی شود. 

وی بیان کرد: با صدور اطلاعیه از سوی شرکت آب منطقه‌ای قزوین، اخطارهای لازم به متصرفین داده شد و توصیه می‌شود شخصاً تا پایان خرداد ماه سال جاری نسبت به رفع تصرف اقدام کنند، در غیراینصورت و پایان مهلت مذکور، شرکت آب منطقه‌ای با همراهی دستگاه قضایی و سایر دستگاه‌های دخیل در این حوزه و در اجرای ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب، عملیات قلع و قمع و آزادسازی 62 نقطه از رودخانه زیاران را اجرایی خواهد کرد.

محمدی خاطرنشان کرد: رفع موانع و تصرفات حریم و بستر رودخانه‌های استان از برنامه‌های جدی شورای حفظ حقوق بیت المال است و این موضوع در دستور کار دادستانی آبیک نیز قرار دارد و به همه متصرفان هشدار می‌دهیم که در کمترین زمان برای رفع تصرفات خود اقدام نمایند و در غیر اینصورت قانون نسبت به آن‌ها اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز