خبرگزاری کار ایران

با دستور دادستان آبیک؛

12 مورد آزادسازی در حریم رودخانه زیاران انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۶۸۷

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از رفع تصرف و آزادسازی 12 مورد از تصرفات حریم و بستر رودخانه زیاران در طول هفته گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرتضی محمدی در خصوص اقدامات دادستانی شهرستان آبیک در راستای آزادسازی اراضی ملی و حریم رودخانه‌های شهرستان، اظهار کرد: در پی گزارش شرکت آب منطقه‌ای قزوین مبنی بر ۶۲ مورد تصرف غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه زیاران، دادستانی شهرستان آبیک دستور قضایی جهت رفع این تصرفات را صادر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک افزود: بر اساس بازدیدهای میدانی و گزارش‌های ارسال شده، این تصرفات به صورت ساخت و ساز، دیوارکشی، کاشت نهال و فنس کشی در سال‌های متمادی بوده است که میزان تصرفات اشخاص بر اساس نظریات کارشناسی مشخص شد.

وی تاکید کرد: دادستانی درجهت رفع سایر تصرفات ذکر شده در بستر و حریم رودخانه زیاران شهرستان اقدامات مستمری را انجام می‌دهد و نسبت به رفع تصرف سایر موارد نیز اقدام خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک رفع موانع و تصرفات حریم و بستر رودخانه‌های استان را از برنامه‌های جدی شورای حفظ حقوق بیت المال بر شمرد و خاطرنشان کرد: این موضوع در دستور کار دادستانی آبیک نیز قرار دارد و به همه متصرفان هشدار داده می‌شود تا در کمترین زمان برای رفع تصرفات خود اقدام کنند؛ درغیر اینصورت قانون با جدیت نسبت به آن‌ها اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز