خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

فعالین فرهنگی قزوین در رویکرد خلاقانه دچار ضعف هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۵۲۵

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به تکمیل خانه خلاق سعدالسلطنه در آینده نزدیک گفت: فعالین و گروه‌های فرهنگی دارای ایده نو و خلاقانه می‌توانند در این مکان حضور یافته و با ارائه مدل اولیه زمینه جذب سرمایه گذار را فراهم کنند، البته درحال حاضر فعالین فرهنگی قزوین هنوز نگاه خلاقانه ندارند و نیاز داریم خلاقیت در این حوزه تقویت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدحسین فائزی در اختتامیه رویداد "فکرینو" که عصر امروز در نگارخانه استاد محصص اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: توجه به بوم کسب و کار و نگاه مبتنی بر بازار و جذب مشتری در فعالیت‌های فرهنگی از اهمیت بالایی برهوردار است و این رویداد در همین راستا شکل گرفت و اجرای رویدادهای مشابه برای گروه‌های مختلف هم در دستور کار قرار دارد و برای آن‌ها برنامه ریزی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تاکید کرد: ما در عرصه فعالیت فرهنگی با مشکل سرمایه مواجه نیستیم، بلکه ایده و طرح نو کم داریم، با داشتن فعالیت‌های نوآورانه و مبتنی بر بوم کسب و کار می‌توان جذب سرمایه هم داشت.

وی با اشاره به اهمیت نگاه نو به مسائل فرهنگی گفت: از فعالین و گروه‌هایی که ایده خود در حوزه فرهنگ را در قالب خلاقانه و نوآورانه به مرحله اجرا برسانند حمایت مادی و معنوی خواهد شد و دوره‌های تخصصی و مشاوره برای آن‌ها ارایه می‌شود.

"فکرینو" به عنوان اولین دوره ترکیبی کارآفرینی و نوآوری با حضور تعدادی از فعالین فرهنگی و رسانه و با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری بنیاد نخبگان استان برگزار شد.

گروه‌های مختلف و فعالین فرهنگی و قرآنی و رسانه در این رویداد با اصول عام خلاقیت و نوآوری و بوم کسب و کار آشنا شدند و در قالب کارگاهی ایده‌های مختلفی را طراحی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز