خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین:

خلاقیت و بوم کسب و کار در عرصه فرهنگ ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۷۲۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: نگاه به عرصه فرهنگ باید خلاقانه باشد و در آن نگاه کسب و کار هم وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدحسین فائزی، عصر امروز در دومین جلسه از رویداد "فکرینو" که در نگارخانه محصص اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: برای تاثیرگذار بودن لازم است نگاه به عرصه فرهنگ متمایز بوده و در آن کسب و کار هم محوریت داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: با داشتن رویکرد کسب و کار به فرهنگ می‌توان نتایج و تاثیرگذاری آن را در افراد مختلف و جامعه هدف مورد سنجش قرار داد، در واقع با این رویکرد میزان پذیرش فعالیت‌ها مشخص می‌شود و باید نوعی عمل کنیم که میزان پذیرش ایده‌ها و فعالیت‌ها در بین افراد افزایش پیدا کند.

وی عنوان کرد: استفاده از بوم کسب و کار و خلاقیت در امور فرهنگی رویکردی است که اصالت دارد و می‌توان با به کارگیری آن به نتایج مثبت رسید، درواقع باید از نگاه خطی و تک بعدی در عرصه فرهنگ خارج شویم و با تحقق این امر می‌توان از نگاه معمول متمایز بود و در نتیجه اثرگذاری و موفقیت بیشتری داشت.

فائزی تاکید کرد: تا زمانی که به اهمیت کار بین رشته‌ای نرسیم، موفق عمل نمی‌کنیم، استفاده از افراد مختلف و حرفه‌ای در رسیدن به موفقیت نقش اساسی دارد.

"فکرینو" به عنوان اولین دوره ترکیبی کارآفرینی و نوآوری با حضور تعدادی از فعالین فرهنگی و رسانه و با همکاری بنیاد نخبگان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز