خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنک و ارشاد اسلامی استان خبر داد؛

پیوند نیروهای هنری توانمند قزوین به حوزه کسب و کار

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۵۴۵

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: تفاهم نامه‌ای که امروز با حوزه هنری امضا شد مربوط به عرصه نیروی توانمند هنری و رسانه‌ای و اتصال آن به حوزه کسب و کار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدحسین فائزی در مراسم امضاء تفاهم نامه همکاری مشترک حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که ظهر امروز در خانه فرهنگ امیر کبیر برگزار شد، گفت: در این رویداد نگاه ما تربیت نیرو است که این امر از سیر آموزشی کوتاه مدت و آکادمیک متفاوت است و منفعت آن در میان مدت و بلند مدت در عرصه معیشت و همچنین توانمندی ذی نفعان حوزه فرهنگ دیده می‌شود و در آینده هم شاهد رویدادهایی از این جنس خواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: تا زمانی که کارها پیوست دقیق رسانه‌ای درستی نداشته باشد ابتر است و اصحاب رسانه هم یکی از گروه‌های ذی نفع در این همکاری مشترک هستند.

وی درباره اهمیت به شهرستان‌های استان عنوان کرد: دو سوم جمعیت، استعداد، مخاطب و ظرفیت ما در شهرستان‌های استان واقع شده، همیشه منتقد تمرکز منابع در پایتخت هستیم اما در استان‌ها هم همه تمرکز بر مرکز استان است، ما در سال جدید این هرم را وارونه خواهیم کرد.

فائزی ادامه داد: اگر سیاسی بازی‌ها اجازه دهد مدیران توانمند را در شهرستان‌ها مستقر کنیم می‌توانیم به این هدف برسیم و دست دعا بلند می‌کنیم که بگذارند کارمان را انجام دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین عنوان کرد: امیدواریم اتفاقی رقم بخورد که بتوانیم از این دوره به‌عنوان دوره گره گشایی و حل مسائل مردم و دور ریختن دسته بندی‌های سیاسی مزاحم یاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز