خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی فرهنگی و هنری قزوین ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۸۹۱

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی در جهت حمایت از مشاغل خانگی فرهنگی و هنری ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین فائزی گفت: براساس دستورالعمل بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 آن دسته از مشاغل خرد و خانگی که پروانه فعالیت خود را از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین دریافت کرده‌اند، می‌توانند جهت دریافت تسهیلات به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین مراجعه کنند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین افزود: این تسهیلات در قالب طرح‌های اشتغالزا بوده و به ازای هر نفر اشتغالزایی مبلغ یک‌صد میلیون تومان توسط بانک‌های عامل و با معرفی این اداره کل پرداخت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای این طرح و تقویت هنرمندان بتوانیم ضمن تثبیت جایگاه هنرمندان و رونق کسب و کارهای هنری، اثربخشی و فراگیری هنر بر جامعه را شاهد باشیم.

این مسئول ادامه داد: پرداخت تسهیلات با بررسی شرایط احراز دریافت وام صورت خواهد گرفت.

فائزی گفت: متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر در ساعات اداری با 33691392  تماس گرفته و یا حضوری به معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در بلوار آزادگان مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز