خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پرورش استان خبر داد؛

شرکت 94 هزار دانش آموز ابتدایی قزوین در جشنواره استانی جابربن حیان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۵۱۴

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: دروازدهمین دوره از جشنواره جابر بن حیان که با هدف پرورش خلاقیت و مهارت آموزی برای دانش آموزان ابتدایی برگزار می‌شود 94 هزار دانش آموز قزوینی شرکت داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید یدالله حسینی در مراسم اختتامیه جشنواره استانی جابر بن حیان که صبح امروز در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، گفت: جشنواره علمی و پژوهشی جابر بن حیان هر سال بر مبنای کتاب‌های درسی برای دانش‌آموزان پایه ابتدایی برگزار می‌شود و این به رشد استعداد و خلاقیت دانش ‌آموزان کمک می‌کند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: برگزاری این جشنواره به افزایش مهارت دانش‌آموزان ابتدایی و پرورش آن‌ها در ساحت‌های مختلف که همواره مورد تاکید است کمک می‌کند.

وی عنوان کرد: مهارت آموزی از موارد مهمی است که معلمان باید آن را مد نظر داشته باشند چرا که آینده به افرادی نیاز دارد که دارای مهارت در زمینه‌های مختلف باشند.

این مسئول بیان کرد: باتوجه به اینکه توجه به پایه‌های ابتدایی در راستای توسعه کشور از اهمیت بالایی برخوردار است با نهادینه کردن روحیه تحقیق و پژوهش در کنار مهارت آموزی می‌تواند به توسعه کشور در آینده کمک کند و جشنواره جابر بن حیان به پرورش خلاقیت و مهارت دانش آوزان کمک می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز