خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پرورش استان خبر داد؛

برگزاری حضوری کلاس درس 28 هزار دانش‌آموز ابتدایی در روستاهای قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۹۸۰

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: تعداد دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در مناطق روستایی 30 هزار دانش‌آموز است که 28 هزار نفر آن‌ها در سال جاری به‌صورت حضوری آموزش می‌بینند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین ، سید یدالله حسینی با اشاره به وضعیت آموزش در مدارس ابتدایی گفت: براساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی کلاس‌های درس تمام مدارس روستایی و عشایری که دانش‌آموزان آن‌ها کمتر از 15 نفر هستند به‌صورت حضوری برگزار می‌شود؛ ضمن اینکه کلاس‌ها یدرس با  بیش از 15 نفر در دو نوبت و به شکل ترکیبی برگزار می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: در حال حاضر 6 هزار و 224 دانش‌آموز در 101 مدرسه عشایری به‌صورت حضوری تحصیل می‌کنند.

وی عنوان کرد: تعداد مدارس با بیش از 15 دانش‌آموز در مناطق عشایری 15 مدرسه است، همچنین 305 دانش‌آموز نیز در مقطع پیش دبستانی مشغول به آموزش هستند.

این مسئول ادامه داد: تعداد مجموع دانش‌آموزان ابتدایی در استان 127 هزار نفر است که 25 هزار و 200 نفر آن‌ها کلاس اولی و 24 هزار نفر نیز در مقطع پیش دبستانی در حال آموزش هستند.

حسینی گفت: باتوجه به مصوبه ستاد ملی کرونا مدارس ابتدایی و متوسطه اول از ابتدای آذر ماه در قالب حضورب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز