خبرگزاری کار ایران

در ماه گذشته؛

56 پرونده تخلف زیست محیطی در قزوین تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۴۰۱

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: همکاران حفاظت محیط زیست استان قزوین موفق به شناسایی و دستگیری 54 نفر متهم و متخلف و تشکیل 56 فقره پرونده تخلفات زیست محیطی شدند.

به گزارش ایلنا، مهدی طاهری با اعلام این خبر گفت: در پرونده‌های محیط زیستی استان در اردیبهشت ماه، 46 پرونده آن مربوط به تخلفات شکار و صید، تخریب و تعلیف غیرمجاز  و  10 فقره نیز آلودگی‌های محیط زیست بوده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: از متهمین حوزه شکار و صید  3 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و قاچاق،  9 قبضه سلاح شکاری مجاز و بیش از 56 مورد از انواع ادوات شکار و صید که مبادرت به شکار، صید و زنده گیری بیش از 29 عدد  از انواع پستانداران و پرندگان وحشی  نموده  بودند کشف شد.

وی ادامه داد: پرونده متهمین و متخلفین در این خصوص پس از تشکیل به مراجع قضایی ارسال شده و برخورد قانونی و اداری لازم صورت خواهد گرفت.

این مسئول بیان کرد: مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان در انجام ماموریت‌های گشت و کنترل و پیشگیری از تخلفات 9 شکارچی غیرمجاز را قبل از اقدام به هرگونه شکار و صید دستگیر و نسبت به توقیف سلاح و ادوات شکار و صید اقدام کردند. 

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین با کمک همیاران و دوستداران محیط زیست  به صورت مستمر مخصوصا در فصل بهار و زاد آوری بیشتر گونه‌های جانوری نسبت به پایش و کنترل از محیط زیست و محیط‌های طبیعی اقدام کرده و ضمن جلوگیری از هرگونه شکار و صید، زنده گیری، تخریب و آلودگی محیط زیست نسبت به شناسایی افراد متخلف و جلوگیری از فعالیت مخرب محیط زیست اقدام و با متخلفین برابرقانون برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز