خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین:

تشکیل 23 فقره پرونده تخلف زیست محیطی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۱۶۴

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: در پی گشت و کنترل ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان ۲۳ فقره پرونده تخلفات زیست محیطی تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی طاهری با اشاره به دستگیری متخلفان شکار در قزوین گفت: در پی گشت و اجرای قوانین و مقررات سازمان حفاظت محیط زسیت قزوین در فرودین ماه سال جاری ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان به شناسایی و دستگیری ۲۸ متهم و تشکیل ۲۳ فقره پرونده تخلفات زیست محیطی موفق شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین ادامه داد: ۱۳ مورد از این پرونده‌‌ها مربوط به تخلفات شکار و صید و ۱۰ پرونده مربوط به آلودگی‌های محیط زیست  بوده است.

وی ابراز کرد:  از متهمان حوزه شکار و صید، سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، چهار قبضه سلاح شکاری مجاز و بیش از ۸۳ مورد از ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد.

این مسئول ادامه داد: به دنبال این دستگیری‌ها بیش از ۲۶ عدد از انواع پستانداران و پرندگان که بعضی از گونه‌های جانوران حمایت شده بودند کشف و پرونده متهمان و متخلفان به مراجع قضائی ارسال شد.

وی اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان در انجام ماموریت‌های گشت و کنترل و پیشگیری از تخلفات ضمن دستگیری چهار نفر قبل از اقدام به شکار و صید، یک مورد تخلف تصرف اراضی ملی را در مناطق تحت مدیریت این اداره کل مشاهده کرده و نسبت به رفع تصرف آن اقدام کردند.

طاهری گفت: ماموران یگان این سازمان با کمک همیاران و دوستداران محیط زیست بصورت مستمر مخصوصا در ایام زاد و ولد حیات وحش در فصل بهار بصورت شبانه روزی نسبت به پایش محیط زیست اقدام کرده و ضمن جلوگیری از هرگونه شکار و صید، زنده گیری، تخریب و آلودگی محیط زیست نسبت به شناسایی افراد متخلف و جلوگیری از فعالیت مخربانه آنها اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز