خبرگزاری کار ایران

شبکه مشترک سازمان‌های مردم نهاد محیط زیست و منابع طبیعی قزوین تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۷۹۷

رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: در راستای بهبود عملکرد و سازماندهی فعالیت‌های محیط زیستی شبکه سازمان‌های مردم نهاد محیط زیست و منابع طبیعی با دبیر خانه مشترک تشکیل خواهد شد.

به گزارش ایلنا، زین العابدین رستمی درباره نشست مشترک اعضای سازمان‌های مردم نهاد محیط زیست، منابع طبیعی، ورزش و جوانان و میراث فرهنگی و گردشگری گفت: این نشست با هدف عملیاتی کردن کارگروه ویژه تخصصی سازمان‌های مردم نهاد در خصوص ساماندهی و اشتغال جوانان، تشکیل شبکه و دبیر تشکل‌های محیط زیست و منابع طبیعی و هماهنگی برنامه‌های هفته هوای پاک برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: در نشست پس از بحث و تبادل نظر،  مقرر گردید در راستای مصوبه ستاد ساماندهی امور جوانان استان و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های استان در جهت ارتقای شاخص‌های کمی و کیفی حوزه‌های فرهنگی، هنری، محیط زیست و گردشگری، کار گروه ویژه تخصصی مرتبط با جوانان، تشکیل و ایده‌ها و نظرات ابتکاری جوانان خلاق در این حوزه‌ها تدوین و نسبت به ساماندهی فعالیت‌های آنان اقدام شود.

رستمی گفت: به مناسبت گرامیداشت 29 دی ماهو روز هوای پاک، سازمان‌های مردم نهاد محیط زیست استان آمادگی خود را جهت انجام فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی، نظیر درختکاری، کاهش تردد با وسایل شخصی تک سرنشین، استفاده از وسایل نقلیه پاک و برگزاری وبینارهای آموزشی در این مناسبت زیست محیطی اعلام کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز