خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان:

۹۶ درصد زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در استان تامین شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۰۳۰

استاندارگلستان گفت: تاکنون ۹۶ درصد زمین مورد نیاز ساخت ۱۵ هزار و ۴۵۶ واحد مسکونی برای سال اول در قالب طرح نهضت ملی مسکن در گلستان تامین شده است.

به گزارش ایلنای گلستان، علی محمد زنگانه اظهار کرد: دولت شرایط بسیار خوبی برای تامین مسکن شهروندان فراهم کرده بالاخص برای مسکن روستایی وام کم‌بهره ۵ درصد در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: حدود ۹ ماه از شروع طرح گذشته و زمین های مورد نیاز تأمین و عملیات اجرایی احداث مسکن در بخش روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر با سرعت بیشتری پیش می رود.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند طبق قانون، زمینهای مازاد خود را به شورای مسکن اعلام کنند؛ اگر اعلام نکنند و ما به کمک فرمانداران شناسایی کنیم، عملیات انتقال سند برای طرح نهضت در استان انجام می شود. 

وی تصریح کرد: میزان تسهیلات ساخت مسکن روستایی از ۱۰۰ میلیون به دویست میلیون تومان افزایش پیدا کرده و همه بانکها متمم تسهیلات را در نظر گرفته اند و هیچ جای نگرانی نیست.

زنگانه بیان کرد: مردم می توانند به بانک ها مراجعه کنند تا در مرحله اول، کار آغاز شود و بلافاصله بعد از تخصیص اعتبارات به بانکها، این متمم اعمال شده و تسهیلات به میزان ۲۰۰ میلیون تومان با سود ۵ درصد لحاظ می شود.

وی افزود: تمام دستگاههای اجرایی زیرساختی شامل آب، برق، گاز، مخابرات و راه آماده خدمت رسانی به  طرح های نهضت ملی مسکن در استان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز