خبرگزاری کار ایران

استاندارگلستان:

حضور کمیسیون های تخصصی مجلس در استان ظرفیت‌های فوق العاده‌ای ایجاد می کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۹۴۳

استاندار گلستان گفت: حضور کمیسیون های تخصصی مجلس در استان ظرفیت های فوق العاده ای ایجاد می کند از جمله این که چالش‌ها و مسائل استان توسط اعضای کمیسیون ها از نزدیک بررسی و دیده می شود.

به گزارش ایلنای گلستان، علی محمد زنگانه در نشست جمع بندی حضور کمیسیون عمران مجلس در استان اظهارکرد: حضور کمیسیون های تخصصی مجلس در استان ظرفیت های فوق العاده ای ایجاد می کند از جمله این که چالش‌ها و مسائل استان توسط اعضای کمیسیون ها از نزدیک بررسی و دیده می شود.

وی ادامه داد: وقتی این مسائل را از نزدیک می بینند و مرور می کنند ما فرصت ویژه پیدا می‌کنیم برای اینکه در لایحه بودجه سنواتی، در کنار آنها گام های بهتری را برداریم.

وی گفت: پایه بودجه ای استان گلستان بعد از انتزاع، خیلی ضعیف دیده شده و برای پر کردن این خلا نیاز به قدم های بلند تر هست.

وی بیان کرد: امروز صحبت کردیم که بودجه عمرانی مرتبط با لایحه بودجه ۱۴۰۲ را با کمک کمیسیون و با اشرافی که بعد از بازدید از همه شهرهای استان داشتند، محکم تر ببینیم.

زنگانه تصریح کرد: برخی از پروژه ها که پروژه اساسی هستند مثل نجات بخشی خلیج گرگان صرفا انجام لایروبی نیست بلکه نزدیک به ۱۴ و ۱۵ مداخله و پروژه باید به صورت همزمان انجام شود.

وی افزود: نقش این عزیزان کمیسیون عمران از باب هم مطالبه گری هم تخصیص منابعی که توسط دستگاه‌های مرتبط در سطح ملی که باید تامین منابع بکنند برای اجرای سایر مداخلات، نقش مطالبه گری و ارزشمندی است.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه، تک تک مباحثی که دوستان در راستای پروژه‌های زیرساختی راه و پروژه‌هایی که به حوزه ماموریتی کمیسیون مثل مسکن و اقدامات بنیاد مسکن، طرح های هادی و جاده‌های روستایی و ... برمیگردد مورد بررسی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز