خبرگزاری کار ایران

استاندارگلستان:

بانک ها با ارائه تسهیلات دراستحکام مدارس استان همراهی لازم را داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۵۹۱

استاندار گلستان گفت: مسئله استحکام بنای مدارس، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بانک‌های استان باید با ارائه تسهیلات حمایتی همراهی لازم را داشته باشند.

به گزارش ایلنای گلستان، علی محمد زنگانه در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سالجاری اظهارکرد: گلستان باید پایلوت استانی طرح نماد در سطح کشور باشد که به موجب آن آموزش، غربالگری، مداخله مدرسه‌ای، تشخیص و درمان، مددکاری اجتماعی صورت می گیرد.

 وی ادامه داد: باید در راستای رفع چالش ها برای اجرای طرح نماد در گلستان گام برداریم چرا که ائتلاف بزرگی در کشور برای اجرای این طرح شکل گرفته و البته بر اساس تقسیم بندی های صورت گرفته دستگاه ها باید وظیفه مندی خود را در کنار آموزش و پرورش انجام دهند.

زنگانه بیان کرد: به هیچ عنوان پذیرفته نیست که بخش قابل توجهی از منابع بانک‌هایی در گلستان، خارج از استان هزینه شود بلکه باید این منابع در مواردی همچون استحکام بخشی مدارس که در آن جان فرزندان استان مطرح است، هزینه شود.

وی افزود: تلاش داریم طی برنامه ای جهادی تا سال ۱۴۰۴ استحکام بخشی مدارس استان را به پایان برسانیم و در این مسیر همراهی خیرین و استفاده از ظرفیت های جمع سپاری و برخورداری از سرمایه های خرد می تواند یاری بخش باشد.

وی یاداورشد: استفاده خانواده ها از امکانات ورزشی مدارس در روزهای پایان هفته و در ایام تعطیلی مدارس به شادابی خانواده کمک می کند و البته باید این امکان به درستی اطلاع رسانی شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش داریم طی ۲ سال آتی تمامی شهرستان های استان به حداقل یک خودرو کتابخانه سیار مجهز شوند و در این راه از مسیر منابع استانی و ملی اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز