خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان:

طی یک هفته آتی تمام مدارس گلستان غیرحضوری خواهند بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۴۶۷

استاندار گلستان گفت: طی یک هفته آتی تمام مدارس گلستان غیرحضوری خواهند بود وتمام مسابقات ورزشی بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

با گزارش ایلنای گلستان، علی محمد زنگانه عصر امروز ( ۹بهمن ماه)در هشتاد و هشتمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: به دلیل آغاز موج ششم کرونا و افزایش مورد ابتلا در سنین پایین تر طی یک هفته آتی تمام مدارس گلستان در همه مقاطع تحصیلی غیرحضوری خواهند بود.

وی ادامه داد: متاسفانه سویه امیکرون به شدت در حال گسترش است و علی رغم اینکه تمام شهرستان های استان در هفته گذشته در وضعیت آبی قرار داشتند، این هفته ۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۵ شهرستان آبی هستند.

وی افزود: نیمی از مبتلایان جدید تا کنون واکسن نزده آمد و نیمی دیگر نیز ۳ دز را بصورت کامل تزریق نکرده اند و متاسفانه میزان تزریق دز سوم در برخی شهرستان ها زیر ۱۰ درصد است که از مردم تقاضا داریم برای تکمیل زنجیره ایمنی و کاهش ابتلا حتما برای دریافت دز سوم مراجعه کنند.

زنگانه  افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک خصوصا در اماکن عمومی و پر جمعیت باید به صورت جدی دنبال شود.

استاندار گلستان تصریح کرد: تمام مسابقات ورزشی بدون حضور تماشاگر برگزار می شود وبا توجه به ایام الله دهه مبارک فجر برنامه افتتاحات بیشتر بصورت متمرکز و با حداقل جمعیت برگزار می شود برنامه پیاده روی همگانی نیز ملغی است.

وی گفت : در خصوص چگونگی برگزاری آیین ۲۲ بهمن در جلسه هفته آینده تصمیم گیری خواهد شد.

 وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر در استان گلستان ۱۸۳ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۴۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۱۳ نفر به دستگاه وصل هستند وطی یک هفته گذشته ۱۵ بیمار مشکوک به ابتلا داشتیم که هر ۱۵ نفر آلوده به ویروس امیکرون بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز