خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان درنشست خبری با اصحاب رسانه خبر داد ؛

آمادگی گلستان برای حضور سرمایه گذاران داخلی وخارجی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۱۵۸

استاندارگلستان گفت: از حضور سرمایه گذاران داخلی وخارجی دربخش های مختلف استان استقبال می کنیم وتا به امروز کمتر به آن توجه شده است.

به گزارش ایلنای گلستان،علی محمد زنگانه درنشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: تاکنون ۳۰ درصد خلیج گرگان خشک شده  واعتباراتی که برای نجات خلیج گرگان اختصاص یافته ۱۰ هزار میلیارد ریال بوده که فقط نیمی از آن تخصیص داده شده است وطرح علاج بخشی این خلیج برنامه فوری نیاز دارد.

وی ادامه داد: بزودی رئیس جمهور به استان سفر می کند ومطالعه بررسی دقیق والویت بندی پروژه ها دراستان انجام دادیم واین فرصت بسیار خوبی است میتوانیم محرومیت های استان کم  کنیم.

زنگانه  بیان کرد: برنامه استراتژیک استان بزودی تدوین خواهد شد شامل۳۰ برنامه و۲۰ بخش  برای توسعه گلستان در نظر گرفته ایم ومتاسفانه تا به امروز استان از حضور هلدینگ های بزرگ اقتصادی که سرمایه گذاری کنند محروم بوده است.

وی بیان کرد: ۵۰۰ میلیارد تومان برای لایروبی خلیج گرگان از اعتبارات مدیریت بحران کشور تخصیص داده شده است وهمچنین مشکلات حقوقی پتروشیمی گلستان از پیش رو برداشته شده است.

استاندارگلستان خاطرنشان کرد: هزار و۲۰۰ طرح نیمه تمام درگلستان وجود دارد وکه نیاز است به صورت ویژه برای بهره برداری این پروژهای نیمه تمام  تلاش کنیم و شاخص های توسعه استان وضعیت مناسبی قرار ندارد ومتناسب با ظرفیت موجود درگلستان نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز