خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان:

با همراهی فعالان اقتصادی تولید ناخالص استان به ۱۱۲ هزار میلیارد تومان برسد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۹۹۷

استاندارگلستان گفت: باید با همراهی فعالان اقتصادی تولید ناخالص استان را از ۵۶ هزار میلیارد تومان به ۱۱۲ هزار میلیارد تومان ارتقا دهیم و برای این اقدامات نیازمند قریب به ۲۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان هستیم.

به گزارش ایلنای گلستان، علی محمد زنگانه اظهار کرد: ستاد پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به گلستان شکل گرفته و از محل اعتبارات این سفر بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان در روزهای پایانی سال به پروژه‌های استان تزریق شد.

وی ادامه داد: اجرای راه آهن اینچه برون_شاهرود_طبس_ بندرعباس  یکی از پروژه‌هایی است که توسعه کشور را قرین به توسعه شرق دریای خزر می‌کند و در این راه باید از ظرفیت ائتلافی با استان‌های ذی نفع استفاده کنیم.

زنگانه افزود: باید صدای مطالبه گری در بخش خصوصی و دولتی استان یکی شود تا به احقاق حقوق مردم منجر شود.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت نیروهای بومی، بهره‌گیری از توان پیمانکاران بومی در پروژه‌ها، اصلاح عوارض شهرداری ها، استفاده از ظرفیت ایده‌ها و طرح‌های اتاق بازرگانی در تدوین برنامه‌ها و اسناد بخشی، فعال سازی بخش امور بین الملل استان، تحقق ۳.۵درصد از ۸ درصد رشد استان از محل بهره وری در دستور کار مدیریت استان قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز