خبرگزاری کار ایران

جابجایی ۱۳۰ هزار نفر مسافر در یک ماهه گذشته در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۳۲۸

رئیس اداره حمل ونقل مسافر راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: در یک ماهه گذشته ۱۳۰ هزار نفر مسافر از استان جابجا شده است.

به گزارش ایلنا، فتح اله پورصالح در بازدید از پایانه مسافری خلخال با بیان اینکه این تعداد مسافر در قالب ۲۲ هزار و ۲۴۲ سفر از استان جابجا شده اند افزود :این رقم جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه در سال قبل که حدود ۱۳۵ هزار نفر بود ۳ درصد کاهش را نشان می دهد.

وی از فعالیت یک هزار و ۱۱۰ ناوگان مسافری در استان اردبیل خبرداد و تصریح کرد: ۷۱ هزار و ۷۵۷ نفر مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس، ۷هزار و ۲۵۵ نفر با مینی بوس و ۵۱ هزار و ۶۹۵ نفر مسافر نیز با وسیله نقلیه سواری از استان جابجا شده اند.

رئیس اداره حمل ونقل مسافر راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل فعالیت ۵۴ شرکت داخلی مسافربری را در استان اردبیل یادآور شدو اظهار کرد: ۲ هزار و ۵۲۲ راننده در حوزه مسافر در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

پورصالح با اشاره به فعالیت ۷ پایانه مسافربری در استان،از مردم و مسافران خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه های مسافربری و یاراننده را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز