خبرگزاری کار ایران

جابه‌جایی 4 میلیون تن کالا و بار در سال گذشته در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۹۵۶

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از جابه جایی حدود 4 میلیون تن کالا و بار در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، کلیم اله وثوقی در بازدید از شرکت های حمل ونقل شهرستان نمین با بیان اینکه وضعیت حمل ونقل کالا در استان کاملا عادی و روان است، عمده کالاهای جابه‌جا شده را سیمان، سیب زمینی، گازوئیل، آب معدنی، گندم، شمش آهن، بنزین و انواع هندوانه برشمرد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با اشاره به اینکه 4 شهرستان اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار بیشترین میزان جابه جایی کالا را در سال گذشته به خود اختصاص داده اند تصریح کرد: در مدت یاد شده 278 هزار و 794 برگ بارنامه در استان اردبیل صادر شده است که در مقایسه با سال گذشته رشد خوبی را شاهد هستیم.

عضو شورای اداری استان اردبیل فعالیت 90 شرکت حمل ونقل کالا را در استان اردبیل یادآور شدو اظهار کرد: 11 هزار و 784 راننده در حوزه کالا در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل همچنین از فعالیت 2 پایانه کالا و 12 هزار و 932 ناوگان در این حوزه خبر داد و از مردم، صاحبان کالا و رانندگان درخواست کرد هرگونه انتقاد و شکایت خود را جهت رسیدگی به سامانه 141 اداره کل راهداری اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز