خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری اردبیل خبر داد؛

آمادگی مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی استان برای پذیرایی از مسافران نوروزی / 6 مجتمع دیگر در نیمه اول سال آینده افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۵۳۰

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از آمادگی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان جهت پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش ایلنا، کلیم‌ اله وثوقی در نشست هماهنگی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای انجام سفرهای نوروزی باید تلاش کنیم با ارائه بهترین خدمات میزبانی شایسته برای مسافران نوروزی باشیم.

عضو شورای اداری استان اردبیل فعالیت ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان را خاطر نشان کرد و گفت: برای ارتقای سطح خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای نظارت ویژه‌ای بر عملکرد مجتمع ها انجام می شود.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل تصریح کرد: در این بازدیدها وضعیت نمازخانه، رستوران، سرویس های بهداشتی، فروشگاه، راه دسترسی، فضاسازی مناسب، نظافت عمومی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا مورد بررسی قرار می گیرد.

وی ارائه خدمات متمرکز و مناسب،کاهش اتلاف وقت و فراهم کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران، جلوگیری از پراکندگی واحد های خدماتی در طول جاده ها و تمرکز آن ها در یک مکان، دسترسی سریع رانندگان و مسافران به خدمات مورد نیاز، کاهش میزان تصادفات جاده ای و افزایش ضریب ایمنی تردد در جاده ها، ایجاد بستر مناسب جهت اشتغالزائی، کاهش مزاحمت های ترافیکی و روان سازی ترافیک راه ها و فراهم سازی امکانات مناسب درجهت گسترش فرهنگ اقامه نماز را از جمله اهداف مهم در احداث مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی عنوان کرد.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح سراسری پویش نوروزی همراهان سفر ایمن خاطرنشان کرد: این طرح مهم در استان اردبیل نیز در کیلومتر ۹۸ محور اردبیل پارس آباد در مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی سحر از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،هنری و ارائه پیام های ایمنی و رعایت قوانین راهور اجرا خواهد شد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیـل از افتتاح ۶ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در نیم سال اول سال ۱۴۰۱ خبر داد و ادامه داد: سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران در احداث مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی ۷۰۰ میلیون تومان درقالب ایجاد راه دسترسی، رمپ های ورود و خروج و نصب تابلو کمک بلاعوض می کند.

وی افزود: مردم و مسافران عزیز می توانند هرگونه پیشنهاد و شکایات خود از عملکرد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و وضعیت نمازخانه‌های بین‌راهی را به شماره پیام کوتاه 30007070 و 3000141 جهت رسیدگی به اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای ارسال کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز