خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان البرز خبر داد:

احیای 139 واحد تولیدی راکد در سال 1400 / اشتغالزایی مجدد برای بیش از 4 هزار نفر

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۷۵۷

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به اینکه فعال سازی واحدهای راکد در اولویت ویژه سازمان صمت البرز است، گفت: در سال 1400، با همراهی همه دستگاه های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان 139 واحد تولیدی فعال شده و به چرخه تولید باز گذشته است.

به گزارش ایلنا از البرز، رامین ربیعی اظهار داشت: با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با برگزاری جلسات متعدد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، فعالسازی 139 واحد صنعتی راکد و نیمه فعال با حجم سرمایه گذاری 13 هزار و 399 میلیارد ریال، زمینه اشتغالزایی مجدد برای 4 هزار و 5 نفر را فراهم آورده اند.

وی افزود: از این تعداد، شهرک صنعتی اشتهارد با 38 واحد و با سرمایه گذاری 2 هزار و 569 میلیارد ریال با اشتغال 874 نفر بیشترین سهم و پس از آن شهرستان ساوجبلاغ با 26 واحد با سرمایه گذاری 2 هزار و 787 میلیارد ریال و با اشتغال 1092 نفر در جایگاه بعدی قرار دارد.

ربیعی تصریح کرد: شهرستان فردیس با 26 واحد با سرمایه گذاری 4 هزار و 569 میلیاد ریال و با اشتغالزایی مجدد برای 917 نفر، نظرآباد با 26 واحد با سرمایه گذاری 999 میلیارد ریال و اشتغال 303 نفر و همچنین کرج با 26 واحد و با سرمایه گذاری 2 هزار و 472 میلیارد ریال و با اشتغال 792 نفر در رده های بعدی قرار دارند.

رئیس سازمان صمت استان البرز با بیان اینکه اغلب مشکلات واحدهای راکد و غیر فعال عمدتاً در زمینه های تامین سرمایه در گردش، مشکلات بانکی، بیمه ای و مالیاتی است؛ تصریح کرد: با حل موانع موجود و با همراهی دستگاه‌های اجرایی مربوطه تلاش می شود تا تمامی واحدهای صنعتی دارای مشکل استان در سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" احیاء و به چرخه تولید بازگردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز