خبرگزاری کار ایران

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان اعلام کرد؛

انجام بیش از 59 هزار مورد بازرسی طی یکسال اخیر در البرز/ شناسایی 8 هزار و 657 مورد تخلف صنفی، خدماتی و تولیدی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۷۷۹

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن تجارت استان البرز گفت: در سال 1400، تعداد 59 هزار و 900 مورد بازرسی از واحدهای تجاری، خدماتی و صنفی استان البرز انجام گرفته و 8 هزار و 657 تخلف شناسایی شده است.

به گزارش ایلنا از البرز، کوروش مرادی اعلام کرد: امسال تعداد 59 هزار و 900 مورد بازرسی از واحدهای تجاری، خدماتی و صنفی استان البرز انجام گرفته و 8 هزار و 657 پرونده تشکیل شد که ارزش ریالی پرونده های متشکله بالغ بر 7 هزار و 983 میلیارد ریال بوده است.

وی با تاکید بر تداوم برنامه های نظارتی معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت البرز بر صنوف مختلف تولیدی، خدماتی و بازرگانی تصریح کرد: طی بازرسی های انجام شده در سال جاری بیشترین تخلفات صنفی محرز شده در بخش مواد خوراکی 10 هزار و 40 مورد عنوان تخلف صنفی با ارزش 6 هزار و 172 میلیارد ریال بوده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان البرز ادامه داد: در بازرسی و نظارت کالاهای قاچاق نیز 11 هزار و 550 مورد بازرسی انجام شده است که منجر به تشکیل 223 پرونده، با ارزش ریالی 6 هزار و 590 میلیارد ریال شده است.

مرادی در پایان گفت: از شهروندان البرزی تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را با شماره تلفن گویای 124 مطرح کنند تا بررسی های لازم در این زمینه انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز