خبرگزاری کار ایران

با دستور استاندار البرز انجام شد؛

دیدار مردمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز/ بررسی مشکلات و مسائل ۸ واحد صنعتی و صنفی و صدور دستورات لازم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۱۵۳

به دنبال دستور ویژه و تاکید استاندار البرز در خصوص برگزاری جلسات ثابت دیدار مردمی روسای سازمان ها و ادارات کل استانی، ملاقات مردمی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان البرز برگزار شد.

به گزارش ایلنا از البرز، رامین ربیعی در جریان ملاقات عمومی که امروز با حضور معاونان امور صنایع، برنامه ریزی و بازرگانی و توسعه تجارت سازمان و به تاکید استاندار البرز، برگزار شد؛ مسائل و مشکلات ۸ واحد صنفی و صنعتی را مورد بررسی قرار داد و دستورات مقتضی صادر شد.

درخواست تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت، مجوز اجرای طرح توسعه یک واحد تصفیه روغن نباتی با مشارکت سرمایه گذاران خارجی، مشکلات تامین اجتماعی و مالیات برخی از واحدهای صنعتی و همچنین نحوه تخصیص سهمیه مرغ با نرخ مصوب دولتی در یکی از شهرستان های استان از اهم موارد مطرح شده در جلسه ملاقات مردمی رئیس سازمان صمت البرز بود.

ربیعی در حاشیه این جلسه با تأکید بر تداوم برنامه ملاقات مردمی رئیس و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در روزهای دوشنبه هر هفته، اعلام کرد: بر اساس موارد مطرح شده و احصاء مشکلات اعلامی از سوی متصدیان واحدهای صنفی و صاحبان صنایع، بازدید های میدانی از واحدها و بررسی مشکلات و پیگیری آنها نیز در دستور کار ویژه این سازمان قرار دارد.

رئیس سازمان، صنعت معدن و تجارت تصریح کرد: همزمان با پیگیری موردی مشکلات مطرح شده، اهم مواردی هم که متوجه عملکرد سایر دستگاه‌ها می‌باشد نیز جمع بندی خواهند شد تا در جلسات استانی مطرح و تصمیمات لازم جهت تسهیل در کسب و کارها و امور مرتبط با صنایع استان اتخاذ شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز