خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت البرز:

فعال سازی واحدهای راکد در اولویت ویژه سازمان صمت البرز است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۸۸۵

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در بازدید از 6 واحد صنعتی در شهرکهای صنعتی نظرآباد و اشتهارد بر اولویت گذاری این سازمان در خصوص احیاء و فعال سازی واحدهای راکد و غیر فعال در سطح استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، رامین ربیعی اظهار کرد: همه تلاش سازمان صمت معطوف برای این مسئله است که بتواند همه ظرفیت های حمایتی ارگان‌ها و دستگاه‌های مسئول را به سمت و سوی بخش تولید هدایت کند.

وی ادامه داد: علاوه بر امکان اشتغال زایی پایدار بخش تولید، این عرصه با ایجاد ظرفیت های صادراتی می‌تواند به رشد اقتصادی کشور نیز کمک شایان توجهی کند. 

ربیعی با اشاره به احصاء آمار واحدهای صنعتی و معدنی در شرف بهره برداری در سطح استان البرز، تصریح کرد: تسریع در روند تکمیل این واحدها، در دستور کار ویژه این سازمان قرار دارد. 

وی گفت: برای احداث و راه‌اندازی برخی از واحدهای صنعتی استان، سرمایه‌گذاری‌های عظیمی انجام گرفته که می‌توانند فرصت های اشتغال زایی بسیار بالایی نیز فراهم کنند لذا رفع موانع و مشکلات آنها در سال پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از اهمیت فراوانی برخوردار است. 

رئیس سازمان صمت البرز تاکید کرد: برخی از واحدهای آماده بهره برداری در استان البرز در مراحل پایانی تکمیل پروژه خود با محدودیت مالی در تامین سرمایه در گردش و یا منابع لازم جهت تامین ماشین  مواجه هستند.

ربیعی گفت: احصاء این آمار با هدف شناسایی همه موانع و حذف هر یک از آنها در مسیر تولید بوده است و امیدواریم با همکاری همه بخش ها در سطح استان به نتایج قابل قبولی در این حوزه دست یابیم.

در جریان این بازدید رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت مسائل و مشکلات ۶ واحد صنعتی شامل داروسازی آتیه فارمد سلامت، سورن کافی، پلیمر اشتهارد، زکریا شیمی البرز، دماوند سفید پلیمر و بی ای تی پارس را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز