خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز خبر داد؛

بازگشت 73 واحد صنعتی راکد و غیرفعال در استان به چرخه تولید

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۹۰۴

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز گفت: یکی از مهمترین برنامه های شرکت شهرکهای صنعتی البرز، احیای واحدهای راکد و غیرفعال است که تلاش می شود با استفاده از ظرفیت های موجود، این واحدهای راکد احیا و به چرخه تولید بازگردند.

به گزارش ایلنا از البرز، حمیدرضا عقاب نشین در کارگروه داخلی احیای واحدهای راکد که با حضور مدیران ارشد شهرک های صنعتی برگزار شد؛ اظهار داشت: با تشکیل کارگروه و با استفاده از ظرفیت دستگاههای اجرایی تلاش می‌شود تا مشکلات واحدهای تولیدی احصا شده و سپس راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات آنان ارائه شود.

وی ادامه داد: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها و در راستای تلاش برای افزایش تولید و اشتغال از ابتدای امسال تاکنون 73 واحد صنعتی راکد و غیرفعال در شهرک های صنعتی استان البرز به چرخه تولید بازگشته‌اند که با آغاز به کار این واحدهای تولیدی برای یک هزار و 17 نفر اشتغال، ایجاد شده است.

وی افزود: رسته فعالیت واحدهای احیا شده شامل صنایع غذایی، خوراک دام و طیور، فلزی، نساجی، شیمیایی، بسته بندی، شوینده، تجهیزات پزشکی، لبنی و لوازم خانگی بوده است.

بنا به گفته این مقام مسئول حجم سرمایه گذاری این واحدهای تولیدی بالغ بر پنج هزار و 10 میلیارد ریال است.

«عقاب نشین» به اقدامات انجام شده در راستای احیای واحدهای راکد صنعتی و تولیدی اشاره و خاطرنشان کرد: ارتقاء فناوری، جذب سرمایه گذار، ارائه تسهیلات، توسعه بازار و محصول از عوامل مهم در احیای 73 واحد راکد صنعتی در این مدت بوده است.   

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز ضمن تشکر از تلاش های جهادگونه مدیران، کارآفرینان و صنعتگران، ابراز امیدواری کرد تا با اقداماتی که به منظور حمایت از واحدهای صنعتی و رفع موانع تولید انجام می‌شود شاهد افزایش بیش از پیش تولید و اشتغال در استان البرز باشیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه های شرکت شهرکهای صنعتی البرز احیا واحدهای راکد و غیرفعال است که تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت‌های موجود، این واحدهای راکد به چرخه تولید بازگردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز