خبرگزاری کار ایران

در راستای تعامل با سرمایه گذاران انجام شد؛

توسعه نیروگاه‌های CHP در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی البرز

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۴۰۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز از حمایت و تعامل با سرمایه گذاران فعال در حوزه نیروگاه‌های CHP خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، حمیدرضا عقاب نشین ضمن اعلام خبر توسعه نیروگاههای CHP در دستور کار شرکت شهرکهای صنعتی البرز، اظهار کرد: در این راستا یک قطعه زمین با مساحت هفت هزار و 200 متر در شهرک صنعتی کوثر و هفت قطعه با مساحت مجموعاً 20 هزار و 600  متر مربع با مشخصات فنی و دسترسی مناسب به پست و سرخطهای فشار متوسط به ساخت نیروگاه های مقیاس کوچک در شهرک صنعتی امید البرز جانمایی شده و به متقاضیان پس از احداث پست 63 کیلوولت واگذار می شود. 

وی افزود: در حال حاضر در شهرک صنعتی اشتهارد دو نیروگاه با ظرفیت های اسمی 25 و 6 مگاوات فعال بوده و همچنین احداث یک نیروگاه جدید نیز  با ظرفیت 12 مگاوات از سوی بخش خصوصی در حال پیگیری است. 

بنا به گفته این مقام مسئول در شهرک صنعتی نظرآباد نیز یک نیروگاه 25 مگاواتی توسط بخش خصوصی احداث و در حال بهره برداری است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز در خاتمه اظهار داشت: در شهرک‌های صنعتی دولتی استان به عنوان مشوق و در راستای حمایت از سرمایه گذارانِ نیروگاه های CHP به ازاء تولید هر مگاوات برق، 100 متر مربع عرصه صنعتی تا سقف دو هزار متر مربع به شرط بهره برداری ظرف مدت 18 ماه به صورت رایگان اختصاص می یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز