خبرگزاری کار ایران

استقبال گردشگران از تورهای نوروزی رشت گردی / برگزاری تورهای تخصصی در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۲۲۴

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه گردشگران از تورهای نوروزی رشت گردی استقبال چشمگیری داشته‌اند، گفت: شهرداری رشت قصد دارد، تورهای رشت گردی را بعد از تعطیلات و در ایام بهار و تابستان به شکل تخصصی برگزار کند.

به گزارش ایلنا از رشت، علی محجوب رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز برگزاری تورهای نوروزی رشت گردی با هدف معرفی هر چه بیشتر شهر رشت به عنوان یکی از اهداف اصلی شهرداری و شورای اسلامی شهر در دستور کار قرار گرفت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت عنوان کرد: تورهای نوروزی رشت گردی طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده سوم تا دوازدهم فروردین ماه برگزار می‌شود و مسافران و گردشگران می‌توانند با شرکت در آن علاوه بر بازدید از جاذبه‌های شهر رشت و خرید سوغات که ثمره هنر دستان خلاق بانوان سرپرست خانوار است، اقدام کنند.

محجوب تصریح کرد: فرهنگسرای گردشگری بوم اندیش، کافه گیل بانو، مؤسسه محیط زیستی شهر ایده‌ آل ما، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان و اداره گردشگری شهرستان رشت از جمله دستگاهها و مراکزی هستند که برای برگزاری تورهای نوروزی رشت گردی با شهرداری رشت و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همکاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه تورهای تخصصی رشت گردی ویژه خبرنگاران و کودکان هم برگزار می‌شود، اضافه کرد: برگزاری تورهای نوروزی رشت گردی در سالهای اخیر همواره مورد توجه بود اما عملیاتی نشد و امسال برای نخستین بار این مهم توسط شهرداری رشت، شورای اسلامی شهر و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به مرحله اجرا درآمد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت افزود: تورهای نوروزی رشت گردی تاکنون از سوی گردشگران و مسافران مورد استقبال قرار گرفته است و از شهرهای مختلف ایران در آن حضور داشتند.

محجوب ابراز داشت: با برگزاری تورهای نوروزی رشت گردی اهداف مهمی همچون موضوعات فرهنگی، معرفی شهر رشت، حمایت از زنان سرپرست خانوار و … محقق می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تجربیاتی که از اولین دوره برگزاری تورهای نوروزی رشت گردی به دست آمد و همچنین بنا به استقبال بسیار خوب گردشگران، قصد داریم تورهای رشت گردی را بعد از تعطیلات و در ایام بهار و تابستان به شکل تخصصی برگزار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز