خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز:

تولیدِ دانش بنیان و اشتغال آفرین کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۹۱۹

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز گفت: تولید فناورانه و توسعه آن، کلید حل مشکلات اقتصادی کشور و کسب رضایت عمومی جامعه است.

پبه گزارش ایلنا از البرز، حمیدرضا عقاب نشین اظهار داشت: امسال با یک تغییر و رویکرد علمی در شعار سال، مواجه هستیم و آن بحث توجه به شرکت‌های دانش بنیان و تولید دانش بنیان است.

وی افزود: اقتصاد دنیا به واسطه اتکاء به علم، کاملاً تغییر کرده است که با توجه به همین رویکرد، پیشرفت میسر می شود چرا که خروجی نخست این امر، ایجاد شغل و دوم، تولید محصولاتی است که دیگر کشورهای دنیا را وابسته می سازد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز تصریح کرد: تولید فناورانه و توسعه آن کلید حل مشکلات اقتصادی کشور و کسب رضایت عمومی جامعه است. در واقع تولید ملی، راه اصلی عبور از سختی‌ها و دشواری‌های اقتصادی و معیشتی کشور است.

عقاب نشین با تاکید بر اینکه دانش بنیان بودن و اشتغال آفرین بودن از ویژگی‌ های تولید مطلوب است گفت: انتخاب شعار سال 1401 نشان می‌دهد که تنها تولید صرف ملاک نیست؛ بلکه کیفیت و ویژگی های آن نیز از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

این مسئول ادامه داد: انتخاب این دو شاخصه برای تولید، یعنی توجه به دو مولفه دانش بنیان بودن و اشتغال‌آفرین بودن، نشانه بصیرت و دید حکیمانه رهبر معظم انقلاب برای آینده کشور و عزت‌مندی ایران اسلامی است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز خاطرنشان کرد: در کمال احترام و فروتنی به تمام افرادی که در راستای تحقق اهداف شعار سال، ایده و انگیزه دارند توجه ویژه خواهیم داشت و صد البته نه تنها وزارت صمت بلکه آحاد مردم، ادارات و نهادها باید در این امر نقش ایفا کنند چرا که این مهم به همدلی و همصدایی همگانی نیاز دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز