خبرگزاری کار ایران

علیرضا محجوب:

کارگران از هیچ کوششی برای پیروزی انقلاب دریغ نکردند/ انقلاب ۵۷ ثابت کرد که حق گرفتنی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۹۷۲

دبیر کل خانه کارگر گفت: بزرگترین سوال ما این است که با وجود نقش گسترده‌ی کارگران در پیروزی انقلاب چرا آنچنان که باید به جامعه‌ی کارگری توجه نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر) در برنامه‌ای که به مناسبت ایام دهه‌ی فجر در خانه کارگر برگزار شد، با اشاره به نقش کارگران در پیروزی انقلاب ۵۷ گفت: ما نقش کارگران، اعتصابات کارگری صنعت نفت و شهدای کارگری را هیچ زمانی فراموش نمی‌کنیم. کارگران از هیچ کوششی برای پیروزی انقلاب و حتی بعد از آن برای ارتقای کشور دریغ نکرده و نمی‌کنند. 

وی تاکید کرد: بزرگترین سوال ما این است که با وجود این نقش گسترده در پیروزی انقلاب چرا آنچنان که باید به جامعه‌ی کارگری توجه نشده است. 

محجوب گفت: تاریخ‌های ۱۲ فروردین، ۱۱ اردیبهشت و ۱۲ بهمن برای ما بسیار اهمیت دارند و روزهای مبارکی هستند چراکه ما در این روزها اهمیت نقش کارگران را یادآوری می‌کنیم و تکرار می‌کنیم که ما مدیون آن‌ها هستیم. 

دبیرکل خانه کارگر گفت: یاد شهدای عزیز کارگری که چه قبل از پیروزی انقلاب و چه بعد از آن همراه ما بودند را گرامی می‌داریم و همیشه به یاد آن‌ها هستیم. 

محجوب در بخش دیگری از صحبتهایش با اشاره به تجمع بزرگ بازنشستگان مقابل مجلس شورای اسلامی گفت: ما هر زمانی که کنار هم بودیم به هدف خود رسیدیم. البته درست است که به انتظارات و مطالبات ما به قدری که باید توجه نشده است اما دست خالی هم نمانده‌ایم. 

وی با اشاره به تصویب تخصیص ۹۰هزار میلیارد برای سازمان تامین اجتماعی در مجلس گفت: اختصاص این بودجه به سازمان تامین اجتماعی از دستاوردهای بزرگی است که با حضور بازنشستگان مقابل مجلس رقم خورد. 

محجوب گفت: از آقای صادقی و تمام کسانی که در اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری برای تحقق این امر تلاش کردند صمیمانه تشکر می‌کنم. 

دبیرکل خانه کارگر بیان کرد: انقلاب سال ۵۷ به ما ثابت کرد که حق گرفتنی است. حرکت ما مقابل مجلس هم برای گرفتنِ حقمان بود. 

محجوب همچنین با اشاره به صحبت‌های رهبری گفت: ما صرفا با حمایت از سرمایه و کارخانه نمی‌توانیم ایران را به جلو ببریم بلکه نیاز به توجه ویژه به تولید فناورانه داریم. ما اگر بخواهیم از این وضعیت اقتصادی و نرخ تورمِ افسارگسیخته رها شویم باید به سمت تولید فناورانه برویم. 

وی گفت: امروز به مدد طراحی‌های صحیح می‌توانیم از این وضعیت بد اقتصادی عبور کرد. ما امیدواریم تمام مسئولین به صحبتهای رهبری توجه کنند و در مسیر تولید و رشد اقتصادی قدم بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز