خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی قانون مدار باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۰۸۰

استاندار قزوین گفت: رعایت ملاحظات قانونی در رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی ضرورت دارد و باید مورد توجه جدید قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که که صبح امروز در سالن جلسات استانداری تشکیل شد، گفت: برای حل مشکلات واحدهای تولیدی باید ضمن داشتن جسارت و ابتکار عمل دور از شعارگرایی بوده و منطقی تصمیم‌گیری شود.

استاندار قزوین ادامه داد: در رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی باید ملاحظات قانونی را در نظر داشت؛ چرا که درصورت عمل خلاف قانون باید به دستگاه‌ها نظارتی پاسخگو باشیم؛ از این رو لازم است سرمایه‌گذاران در کنار توقع برای حمایت، قانون را نیز در نظر بگیرند.

وی درباره درخواست یک واحد تولیدی برای عدم فسخ قرارداد رمین واگذار شده برای طرح توسعه عنوان کرد: می‌توان برای آخرین بار به این واحد تولیدی برای ادامه طرح‌های توسعه‌ای فرصت داده شود و شرکت شهرک‌های صنعتی راهکار قانونی برای حل مشکلات این واحد تولیدی در نظر داشته باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین هم در ادامه این نشست اظهار کرد: شهرک صنعتی کاسپین یکی از موارد تقضامحور بوده و طبق قانون نباید ارضی واگذار شده، معطل باقی بماند.

رضا صفاری ادامه داد:  علی رغم اینکه این واحد تولیدی از واحدهای مشهور بوده اما به علت اینکه پس از مهلت‌های قتانونی طرح توسعه آن‌ها اجرایی نشده بنا بر تصمیم در هیءت حل اختلاف و داوری قرارداد دو قطع زمین واگذار شده به آن‌ها فسخ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز