خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

معامله‌های دو سر باخت در کارزار نقل و انتقالاتی تراکتور / خبری از پروژه کهکشان‌سازی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۵۹۷

کارزار نقل‌ و انتقالاتی در تراکتور به جایی رسیده که مسئولان این تیم کاسه چه کنم به دست گرفته و با نظرخواهی از هواداران به دنبال انداختن توپ به زمین آنها و کاستن از بار انتقادات هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، تراکتور که پس از واگذاری به بخش خصوصی با مالک متمول‌اش از تیم‌های پرسروصدا در نقل‌وانتقالات بود اما پس از شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از آن به تیمی‌بی‌سروصدا تبدیل شده است.

در کنار مصائب بحران کرونا، قانون منع جذب بازیکنان خارجی هم مزید بر علت شده تا تیم محبوب پرشورها که همواره خارجی‌های خوبی در اختیار داشته از این امتیاز محروم بماند.

از سویی، رویکرد نقل‌وانتقالاتی تراکتوری‌ها تغییر یافته و علاوه بر اینکه دیگر از پروژه کهکشان‌سازی خبری نیست، نیازسنجی خوبی نیز انجام نمی‌شود و این باعث شده تا این تیم پرطرفدار در منگنه قرار بگیرد.

به عنوان مثال باید به معاوضه سعید مهری با حسین پورحمیدی اشاره کرد؛ جایی که یکی از سرمایه‌های تراکتور به تیم رقیب ترانسفر و در عوض بازیکنی جایگزین شد که در پست او نیازی احساس نمی‌شد.

نکته بحث‌برانگیز این جابجایی هم که می‌توان از آن به عنوان معامله دو سر باخت تعبیر کرد، از دست دادن بازیکن حاضر و استخدام بازیکنی بود که قرار است از ابتدای فصل بعد به تیم اضافه شود!

درحال حاضر، کار در تراکتور به جایی رسیده که مسئولان این تیم کاسه چه کنم به دست گرفته و با نظرخواهی از هواداران به دنبال انداختن توپ به زمین آنها و کاستن از بار انتقادات هستند.

همه این مسائل دست به دست هم داده تا موتور تراکتورِ آسیایی در جاده نقل‌وانتقالات نیم‌فصل رسماً یاتاغان زده! و هواداران این تیم همچنان در انتظار خریدهای جدید برای تقویت تیم‌شان بمانند.

صبر هواداران تراکتور هم از تعلل مسئولان این تیم درحال لبریز شدن است و باید دید سرانجام تیم محبوب تی‌تی‌ها در محدوده تقریبا یک هفته‌ای تا پایان فصل نقل‌وانتقالات چه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز