خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر بهداشت در قزوین:

آموزش‌های دانشگاه علوم پزشکی باید به حل مشکلات جامعه منجر شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۱۰۴

معاون آموزشی وزیر بهداشت گفت: دانشگاه باید بتواند مشکلات در جامعه را حل کند و به صرف آموزش در دانشگاه اکتفا نکند؛ چرا که این امر بار مثبتی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ابوالفضل باقری فرد در مراسم تکریم و معارفه رئیس علوم پزشکی قزوین که ظهر امروز در سالن اجتماعات پردیس دانشگاه برگزار شد، گفت: تودیع به معنای قطع همکاری نیست و از تجربیات نامدار در وزارت‌خانه و استان بهره خواهیم بردو لازم است رئیس جدید دانشگاه با همت، درایت، استفاده از خرد جمعی، ظرفیت‌ها و  تمام ظرفیت‌های دانشگاه و سلایق فعالیت‌ها را پیگیری کند تا در استان شاهد رفع محرومیت باشیم.   

معاون آموزشی وزیر بهداشت ادامه داد: طبق تعریف‌های جدید باسواد فردی است که از دانسته‌های خود استفاده کرده و در زندگی خود تغییر ایجاد کند، در این دوره قصد داریم بهره‌وری در کارها را افزایش دهیم و بتوانیم تمام فعالیت‌های خوبی که انجام شده را در زندگی مردم و جامعه جاری کنیم.

این مقام مسئول گفت: این مراسم تودیع و معارفه نیست؛ بلکه مسئولیت‌های ما شبیه نیروهای امدادی است که در آن عزل و نصب معنا ندارد و قرارداشتن در یک جایگاه به معنای امانتی است که باید آن را حفظ کنیم.

در پایان این مراسم از پیمان نامدار به‌عنوان رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی تقدیر شده و عبدالله دیدبان به‌عنوان سرپرست دانشگاه معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز