خبرگزاری کار ایران

خرید 4 هزار تن گندم تضمینی توسط شبکه تعاون روستایی بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۰۰۰

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بندرعباس ازخرید تضمینی –مباشرتی بیش از 4هزار تن گندم در شبکه تعاون روستایی خبرداد و گفت: خرید گندم از اواخر فروردین، با سطح زیر کشت 1000هکتار درشهرستان حاجی آباد، بخش فازغان توسط اتحادیه بندرعباس آغاز و تا اواخر خرداد در این شهرستان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمدرضا درویش زاده افزود: گندم خریداری شده بالغ بر 67 میلیارد و813 میلیون ریال ارزش گذاری شده است.


توزیع 450 تن میوه وتره بار توسط شبکه تعاون روستایی بندرعباس

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بندرعباس از خرید توافقی 452 تن میوه وتره بار در شبکه تعاون روستایی خبر داد.

محمدرضا درویش زاده درجلسه کمیته بازرگانی شهرستان بندرعباس گفت: یکی ازفعالیت‌های شبکه تعاون روستایی که جزو اهداف این شبکه است خرید توافقی محصولات کشاورزی و تنظیم بازار وثبات قیمت وحمایت از مصرف کنندگان واعضای تشکل‌ها است که برای رسیدن به این هدف شبکه تعاون روستایی در سال 1398 نسبت به خرید توافقی انواع محصولات کشاورزی ازقبیل سیب، پرتقال، خرما، پیاز ،گوجه فرنگی و.....به میزان 452 تن اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: توزیع میوه وتره بار بالغ بر 25 میلیاردو 772 میلیون ریال گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز