خبرگزاری کار ایران

موسوی نژاد در تذکر شفاهی:

وزیر جهاد کشاورزی مابه التفاوت حق کشاورزان و گندم کاران را بپردازد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۶۵

عدم برنامه ریزی دقیق و سیاستگذاری درست درخصوص محصول خرما هر ساله مشکلات بسیاری را در جهت فروش این محصول با قیمت مناسب رقم زده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با انتقاد از کمبود امکانات پزشکی در حوزه انتخابیه خود، گفت: به علت نبود پزشک در دشتستان بسیاری از مردم با بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند.

به گزارش ایلنا، سیدمهدی موسوی نژاد در نشست علنی امروز یکشنبه(۳۱ شهریور) در تذکر شفاهی ضمن اشاره به مشکلات و کمبودهای حوزه انتخابیه خود افزود: شهرستان دشتستان و توابع آن با محرومیت بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با یادآوری نبود بیمارستان مجهز در دشتستان تصریح کردک متاسفانه به علت نبود پزشک در تنها بیمارستان دشتستان بیماری‌ها گسترش یافته‌اند.

وی با انتقاد از بی‌توجهی به محصولات کشاورزی داخلی گفت: متاسفانه عدم برنامه‌ریزی دقیق و سیاستگذاری درست درخصوص محصول خرما هر ساله مشکلات بسیاری را در جهت فروش این محصول با قیمت مناسب رقم زده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به عدم پرداخت مابه التفاوت از وزیر جهاد کشاورزی خواست تا هرچه سریعتر با برنامه دقیق حق کشاورزان و گندم کاران را بپردازد.

موسوی نژاد در تذکر دیگری خطاب به وزارت نفت افزود: عدم اجرای پتروشیمی دشتستان توسط وزارت نفت خواسته به حق مردم است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: روشن شدن وضعیت کارخانه سیمان دشتستان مشکل بیکاری را در این شهرستان به نحو چشمگیری کاهش می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز