خبرگزاری کار ایران

عارفی در تذکر شفاهی:

کشاورزان در فروش محصولات خود دچار مشکلات جدی هستند

کد خبر : ۲۵۷۵۸۱

نماینده مردم جیرفت در مجلس با اشاره به مشکلات کشاورزان در تولید و فروش محصولات کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی در جهت تنظیم بازار برای حمایت از کشاورزان اقدام کند.

به گزارش ایلنا، فرج‌اله عارفی در تذکر شفاهی گفت: متأسفانه هر ساله به علت عدم برنامه‌ریزی مسئولان، کشاورزان در فروش محصولات خود دچار مشکلات جدی هستند و این افراد محصولات خود را با قیمت بسیار نازل می فروشند که این درآمدها کفاف تولید، حمل و نقل و کارگران زمین ها را هم نمی دهد از این رو وزارت جهاد کشاورزی باید براساس قانون در جهت تنظیم بازار اقدام کند.

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تکمیل بازارهای جمع‌آوری محصولات در شهرستان برای مقابله با دلالان، تأمین مالی از صندوق توسعه ملی، ایجاد مراکز توزیع محصولات کشاورزی، حمایت از تولید محصولات فناوری شده در منطقه، پشتیبانی جهت ایجاد پایانه های صادراتی و صدور مجوز برای صادرات محصولات کشاورزی، تأمین منابع مالی و سرمایه در گردش برخی از اهداف وزارت جهاد کشاورزی باید باشد.

وی در تذکری به وزیر نیرو گفت: وزارت نیرو باید در جهت تعیین تکلیف حق آب داران رودخانه حلیم، انتقال آب شرب به شهرهای جنوب کرمان، آزادسازی صحن زیست محیطی آب از سدهای بالادست رودخانه حلیم، ممانعت از ایجاد سدهای جدید در رودخانه حلیل رود، آزادسازی صحن زیست محیطی از آب بندها در بالادست رودخانه حلیل رود اقدام کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: در اینجا باید از مدیریت شرکت گل گهر، ریاست علوم پزشکی، مدیرکل راه و شهرسازی، ریاست سازمان صنعت و معدن جنوب کرمان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، بخشداران، شهرداران و رئیس بنیاد مسکن جیرفت تقدیر و تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز