خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت خبر داد:

تکذیب شایعه تعطیلی جایگاه‌های سوخت از سوی فرماندار رشت

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۱۴۸

فرماندار رشت ضمن تکذیب شایعه تعطیلی جایگاه های سوخت، گفت: سوخت‌گیری در همه جایگاه های سوخت باید از سوی اپراتورهای جایگاه انجام شود.

به گزارش ایلنا از رشت، میرشمس مومنی زاده با تکذیب شایعه تعطیلی جایگاه‌های سوخت به علت آلودگی به کرونا، تصریح کرد: همه جایگاه های سوخت همچون گذشته به خدمات رسانی خود ادامه خواهند داد، اما مطابق با دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا، اپراتورهای جایگاه‌های عرصه سوخت موظفند سوخت‌گیری خودروها را انجام دهند.   

وی با بیان اینکه همه جایگاه‌ها موظف به رعایت این دستورالعمل هستند، افزود: شهروندان در صورت مشاهده تخلف، موضوع را به دستگاه های متولی و ناظر  جهت پیگیری انعکاس دهند.

فرماندار رشت در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دستورالعمل تعطیلی بازارهای محلی و محدودیت زمان فعالیت اصناف نیز در راستای حفظ جان و دغدغه سلامت شهروندان انجام شده است، اظهار داشت: با آگاهی از همه فشارهای اقتصادی که این موضوع می‌توانند به برخی از اقشار وارد کند، اما با توجه به اهمیت موضوع سلامت و جان مردم ناگزیر به اتخاذ این تصمیم بوده ایم و از مردم فهیم شهرستان درخواست می‌کنیم در راستای حفظ جان و سلامت خود، در اجرای این دستورالعمل ها همکاری و همراهی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز