خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز جهانی کارگر محقق می شود؛

کلنگ زنی ساختمان جدید خانه کارگر استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۶۴۱

دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان، گفت: بعد از 6 سال تلاش بی وقفه ساختمان جدید خانه کارگر استان، همزمان با روز جهانی کارگر با حضور مسئولین کشوری، استانی و روسای تشکلات کارگری و صنفی کلنگ زنی می شود.

اصغر نجاری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از زنجان، با اشاره به تلاش های مسئولان و هیئت اجرایی خانه کارگر استان در راستای تحقق اختصاص زمین به خانه کارگر استان، اظهار داشت: بعد از بالغ بر 6 سال تلاش بی وقفه مجموعه خانه کارگر استان در سال گذشته زمینی واقع در مجتمع ادارات به خانه کارگر استان تحویل داده شده است.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان، با بیان اینکه این زمین با مساعدت و همکاری مسئولین استان در ایام منتهی به سال 1402با مساحتی 400 متر تحویل این مجموعه داده شده است، ادامه داد: پیش بینی می شود به شرط تامین اعتبارات برای ساخت با مساعدت و همیاری مسئولین استان و خیرین این ساختمان به مدت 3 تا 2 سال آینده به بهره برداری برسد.

به گفته نجاری، ساختمان جدید خانه کارگر استان، همزمان با روز جهانی کارگر با حضور مسئولان کشوری (حسن صادقی، رئیس اتحادیه پیشکسوتان کارگری و معاون دبیر کل خانه کارگر جمهوری اسلامی، استانی و روسای تشکل‌های کارگری و صنفی کلنگ زنی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز