خبرگزاری کار ایران

جزییات جدیدی از حادثه مسمومیت پزشکان در شیراز/ تمام حاضران در این میهمانی پزشک نبوده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۸۹۸

پس از انتشار خبرهایی در فضای مجازی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت تعدادی از پزشکان و فوت یک پزشک شیرازی در میهمانی خصوصی، علوم پزشکی شیراز به این اتفاق واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اظهار بی‌اطلاعی از جزئیات این دورهمی مرگبار، گفت: ظاهراً این اتفاق در یک میهمانی شخصی رخ داده و پزشکان حاضر در این مراسم اکثراً از بخش خصوصی بودند.

مهرداد شریفی با اشاره به اینکه تمام حاضران در این میهمانی پزشک نبوده‌اند، گفت: ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود؛ برخلاف آنچه که درباره تعداد مراجعه زیاد به بیمارستان پس از این میهمانی مطرح شده، اما ورودی زیادی به بیمارستان نداشته‌ایم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواست که جزئیات بیشتر را از نظام پزشکی جویا شود.

معاون دادستان شیراز نیز پیش از این با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار یافته در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.

افشین محمدی دره شوری با بیان اینکه در جریان این پرونده تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه مسمومیت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به سر می‌برند، گفت: دیگر عوامل، مسببین و معاونین احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز