خبرگزاری کار ایران

طی پیامی از سوی استاندار قزوین مطرح شد:

سالمندان نماد دوراندیشی و سرشار از احساس لطیف هستند

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۳۵۵

استاندار قزوین به مناسبت هفته سالمند گفت: سالمندان نماد دوراندیشی و سرشار از دوستی و احساس لطیف هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، استاندار قزوین روز سه شنبه به مناسبت فرارسیدن روز جهانی سالمندان پیام تبریکی صادر کرد.

در پیام هدایت الله جمالی پور آمده است: « سالمندی دوره کمال، پختگی، بردباری، خردمندی، شکیبایی و صلابت است.

سالمندی، بلندای زندگی هر انسان است که با کوله‌باری از تجربه می‌توان به گذشته، حال و آینده نگریست. پیامبر مکرّم اسلام (ص) به طور مکرّر به رعایت حقوق و احترام گذاشتن به سالخوردگان، سالمندان و پیران امّت سفارش کرده و جوانان را به بهره‌ گیری از تجارب و افکار پخته آنان، تشویق کرده‌اند.

پیامبر گرامی اسلام در روایتی در خصوص احترام گذاشتن به سالمندان فرموده‌اند: هر کس فضیلت و مقام یک سالمند را به خاطر سن و سالش بشناسد و او را مورد احترام قرار دهد، خداوند متعال او را از هراس روز قیامت ایمن می‌دارد.

سالمندان، نماد تجربه و دوراندیشی و سرشار از دوستی و احساس لطیف هستند و روز سالمندان فرصت مغتنمی است تا از جایگاه رفیع این عزیزان تجلیل نموده و قدردان یک عمر تلاش و همّت آنان باشیم.

اینجانب فرارسیدن نهم مهرماه؛ روز جهانی سالمندان را به تمامی پیشکسوتان و بزرگان عزیز در استان قزوین تبریک عرض نموده و صحت و سلامت این بزرگواران را از درگاه خداوند یکتا مسالت دارم.»

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز