خبرگزاری کار ایران

به مناسبت گرامیداشت روز خانواده و تکریم سالمندان:

مدیر آموزش و پرورش کاشان از فرهنگیان پیش‎کسوت بیمار در کاشان عیادت کرد

کد خبر : ۱۱۷۳۶۱

مدیر آموزش و پرورش کاشان به همراه کارشناسان و معاونان خود، به مناسبت گرامیداشت روز خانواده و تکریم سالمندان از فرهنگیان پیش‎کسوت که به علت بیماری بستری شده اند، عیادت کرد.

ایلنا: مدیر آموزش و پرورش کاشان به همراه کار‌شناسان و معاونان خود، به مناسبت گرامیداشت روز خانواده و تکریم سالمندان از فرهنگیان پیش‎کسوت که به علت بیماری بستری شده‌اند، عیادت کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان مدیر آموزش و پرورش کاشان ضمن عیادت از این پیشکسوتان فرهنگی گفت: در تعالیم آسمانی، تلاش و ایثار فرهنگیان برای همیشه تاریخ قابل تحسین است و نباید در گذر زمان آن‌ها را فراموش کرد.
حسین حنطه افزود: عیادت از همکارانی که سلامت خود را در مسیر ساختن جامعه هزینه کرده‌اند، کمترین کاری است که برای قدر‌شناسی از این همه ایثار معلمان می‌توان انجام داد هرچند که مزد و ثواب صبر و ایثار آن‌ها و خانواده‌هایشان وعده خداوند متعال است.
وی تصریح کرد: هرکاری که در جهت آموزش و پرورش افراد جامعه انجام می‌شود، یک حسنه و باقیات صالحات است و ما نمی‌توانیم نسبت به پاسداشت این نیکوکاری بی‌توجه باشیم.
وی تاکید کرد: سلامت جسم و روح فرهنگیان و خانواده آن‌ها، چه زمانی که شاغل هستند و چه در زمان بازنشستگی از جمله ضرورتهای نظام آموزشی است و مسوولان باید در جهت حفظ این سلامتی، چاره اندیشی کنند.
وی اظهار داشت: برای دوران بیماری جامعه فرهنگیان نیز باید راهکارهایی را تدبیر کرد تا آن‌ها به غیر از بیماری، مشکل دیگری نداشته باشند و بیمه طلایی فرهنگیان یکی از این برنامه هاست که باید برای رفع کاستی‌های آن برنامه ریزی کرد.
حنطه گفت: وظیفه دینی، اخلاقی و انسانی همه ماست تا فرهنگیانی را که به علت بیماری، در خانه بستری شده‌اند، و خانواده‌هایشان که صبورانه از آن‌ها پرستاری می‌کنند، به مناسبت‌های مختلف یاد کرده و از آن‌ها عیادت کنیم.
در این دیدار‌ها، مدیر آموزش و پرورش کاشان از خدمات فرهنگیان پیشکسوت «جواد جواد‌زاده»، «عزت اله ضیاییان»، «رضا واثقی»، «ناهید یثربی» و صبر و تلاش خانواده‌های آن‌ها تجلیل کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز