خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

قدردان تلاش های اصحاب رسانه برای امیدافزایی به جامعه هستیم/پیگیری روند تکمیل پروژه های راه سازی البرز با هدف گره گشایی از ترافیک راه های استان

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۶۴۶

استاندار البرز گفت: مجموعه مدیریت شهری کرج با توجه به محدودیت های مالی، در مرحله اول تکمیل پروژه های نیمه تمام و سپس آغاز طرح های موثر و مهم را در دستور کار قرار داده اند.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی امروز همزمان با سومین روز هفته دولت با حضور در مراسم بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح ولایت، گفت: مجموعه مدیریت شهری کرج با توجه به محدودیت های مالی، در مرحله اول تکمیل پروژه های نیمه تمام و سپس آغاز طرح های موثر و مهم را در دستور کار قرار داده اند.

استاندار البرز اضافه کرد: یکی از مشکلات اساسی کلانشهر کرج، حجم بزرگ ترددها و گره های ترافیکی است، از این رو مسئولان استان با اهتمام ویژه درصدد گره گشایی در این راستا هستند.

وی گفت: برای حل مشکلات البرز در حوزه عبور و مرور اقدامات بزرگی در دستور کار است که پروژه های ادامه آزادراه همت، کمربندشمالی کرج، آزادراه چرمشهر آبیک، آزادراه تهران شمال، پروژه ۴ خط شدن قطار تهران تبریز و... از اهم آنها هستند.

شهبازی افزود: تا پایان شهریور ماه امسال قطار برقی گلشهر_شهرجدید هشتگرد به بهره برداری خواهد رسید.

وی با تاکید پشتیبانی و همراهی نمایندگان مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در راستای استمرار خدمات به مردم این شهرستان، افزود: حضور اصحاب رسانه البرز را در انعکاس دستاوردها و توفیقات نظام در بخش های خصوصی و دولتی ارج نهاده و چنین عملکردی را در راستای امیدافزایی به جامعه قدر می دانم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز