خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز تاکید کرد:

مسیر رشد و توسعه البرز در شورای راهبری استان ریل گذاری می شود/تحقق کامل دولت الکترونیک در البرز مورد تاکید است

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۸۴۲

نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه در راستای اجرای قانون به‌شدت مصمم هستم، گفت: برای تحقق اهداف شورای راهبری توسعه مدیریت استان حرکت خواهم کرد، بر این اساس مدیریت سطوح مختلف استان باید چابک، به روز، نظام مند و قاعده مند شود.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی امروز در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با اشاره به اینکه اهداف این شورا بسیار ارزشمند است، افزود: در این شورا افرادی حقیقی و حقوقی در چارچوب های هدفمند حضور پیدا می کنند که علاوه بر مطالعات و پژوهش های تئوری و نظری در عرصه عملی و اجرایی نظام نیز خدمتگزاری کرده اند.

وی ادامه داد: به دنبال کنکاش در گذشته نیستم بلکه باور دارم آنچه را که امروز تحویل گرفتم باید به نحو مطلوب تحویل آیندگان بدهم.

وی افزود: استان 3 میلیون نفری البرز که در حوزه های مختلف فعالیت دارد باید به شکلی اداره شود که از حداقل های موجود حداکثر بهره وری را داشته باشیم.

استاندار البرز با اشاره به اینکه امروزه در تمام دنیا حجم دولت ها کوچک شده، اضافه کرد: بر این اساس نقش مردم در تصمیم گیری‌ها و تصمیم سازی‌ها پررنگ شده و در تمامی نظام‌های توسعه یافته، دولت‌ها بسیار کوچک و کم هزینه هستند.

وی به وظایف این شورا اشاره کرد و گفت: طراحی ساز و کارهای مناسب برای اجرایی نمودن سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری، اتخاذ سازو کارهای لازم برای اجرای دقیق تکالیف و وظایف در قانون مدیریت خدمات کشوری، توجه به نظام دولت الکترونیک، توجه به نظام شایسته سالاری، تفویض اختیار به واحدهای استانی از طرف کشور و استان در شهرستان ها، هدایت و راهبری سازمان ها، موسسات شرکت های تابعه و واحدهای استانی و... در این راستا تبیین شده است.

شهبازی افزود: این شورا در راس برنامه ها و جلسات استان قرار دارد چراکه از این طریق ریل گذاری به روز و صحیح در مسیر رشد و توسعه استان صورت می گیرد، از این رو در راستای تحقق این مهم، کارگروه های تخصصی ذیل شورای راهبری توسعه استان تشکیل می شود.

وی عنوان کرد: اصراری برای دریافت سهمیه استخدام نداریم، نیروی انسانی چابک و متخصص می توانند به توسعه و آبادانی کشور در ابعاد مختلف کمک کنند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه تحقق کامل دولت الکترونیک در البرز مورد تاکید است، گفت: در سند آمایش استان، وضعیت نیروی انسانی استان برای ترسیم افق رشد و توسعه استان بسیار حائز اهمیت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز