خبرگزاری کار ایران

نوائیان در نشست خبری مطرح کرد:

موقوفات باید به سمت نیازهای اجتماعی جامعه سوق داده شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۶۶۱

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تربت حیدریه گفت: موقوفات باید به سمت نیازهای اجتماعی جامعه سوق داده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه، جعفر نوائیان ریه با بیان اینکه موقوفات جدید باید جامعه محور باشند، افزود: با توجه به نیازهای امروز جامعه در حوزه های اجتماعی، می‌طلبد تا خیرین و واقفان نیات خود را بر آن اساس به ثبت برسانند.

وی گفت : بر همین اساس و در محل اداره اوقاف شهرستان اتاق مشاوره وقف راه اندازی شده تا افرادیکه برای اجرای نیات موقوفه خود مراجعه می کنند ابتدا با نیازهای جامعه آشنا شده و سپس نیات خود را به ثبت برسانند.

رئیس اداره اوقاف وامور  خیریه تربت حیدریه بیان کرد: ویژه برنامه استانی عید غدیر در دهه ولایت با حضور صدا و سیمای خراسان رضوی، کاروان سادات از مسجد جامع تا بقعه بی بی حسنیه و همایش بانوان ولایی در بی بی حسنیه برگزار خواهد شد.

نوائیان تصریح کرد:مزار امامزاده احمد الرضای بوری آباد، بی بی حسنیه و مزار قنچی جزء بقائی است که در دستور کار جهت ساخت اقامتگاه مسافرین با حضور بخش خصوصی قرار دارد.

وی گفت :برگزاری مسابقات حفظ قرآن کریم و همچنین گرامیداشت بقاء متبرکه از برنامه های اصلی این نهاد است.

نوائیان تاکید کرد:انجمن یاوران وقف در خصوص نیازمندان و حوزه های علمیه و انجمن یاوران علم و فن آوری که در حوزه مسائل علمی فعالیت می کند در دستور کار ما قرار دارد.

رییس اداره اوقاف وامور  خیریه تربت حیدریه تاکید کرد:بقاء و امامزادگان طبق فرمایش رهبری باید به قطب فرهنگی تبدیل شود و این نیازمند همکاری و همراهی مردم و مسئولین است.۶ویژه برنامه در طول سال از جمله عید نوروز ، ماه رمضان، دهه و لایت، نشاط معنوی، دهه کرامت و یاس نبوی در بی بی حسنیه برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز