خبرگزاری کار ایران

معاون اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان خبر داد:

برگزاری طرح ملی حافظان قرآن کریم در زندان مرکزی اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۶۱

طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم برای ۳۰۰نفر از زندانیان مرکز اصفهان در حال برگزاری است.

ایلنا: معاون اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان اظهار داشت: طبق دستورالعمل ارسالی از سوی سازمان مبنی بر اجرای طرح ملی حافظان قرآن کریم برای تمامی اقشار جامعه، طرح ملی حافظان قران در زندان مرکزی استان اصفهان در حال اجراست.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ علیرضا رئیسی تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده بالغ بر ۳۰۰ نفر از زندانیان خواهر و برادر در رشته‌های حفظ جزء‌های یک، دو و سی جزء در این طرح شرکت کرده‌اند.
معاون اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان ادامه داد: آزمون شفاهی شرکت کنندگان در بهمن ماه و مرحله کشوری در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.
وی افزود: این طرح در سازمان ارتش در رشتهٔ حفظ موضوعی نیز در حال برگزاری است.
معاون اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان در ادامه صحبتهای خود به دیگر برنامه‌های قرآنی که ناحیه یک شهرستان متولی و برگزار کننده آن بوده است اشاره کرد و گفت: برگزاری محفل انس با قرآن کریم در زندان مرکزی به مناسبت هفته وقف با حضور قاری ممتاز بین المللی، برگزاری مسابقات قرآن ر رشته‌های اذان، ابتهال، حفظ و مفاهیم تخصصی در مرحله‌های شهرستانی و استانی از جمله برخی از فعالیتهای فرهنگی قرآنی است.
وی خاطر نشان کرد: ۵۷ نفر از شرکت کنندگان مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه یافتند و از این تعداد ۱۳ نفر در مرحله استانی حائز رتبه شده‌اند.
رئیسی متذکر شد: ۱۸ نفر از افرادی که در مرحله شهرستانی شکوفه‌ها نمره حد نصاب را کسب نموده‌اند مورخ ۱۷ بهمن ماه در آستان مقدس امامزاده وحید در مرحله استانی با دیگر متسابقین به رقابت خواهند پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز