خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش تجلیل از فعالان قرآنی در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی

کد خبر : ۲۴۳۰۴۵

در این همایش از ۶۰ نفر از فعالان قرآنی از جمله همسر شهید سرلشگر خلبان خسرو عبدالکریمی که حافظ کل قرآن کریم و استاد قرآن نمونه استان هرمزگان است تجلیل به عمل آمد.

همایش تجلیل از فعالان قرآنی با حضور مسئولین لشگری و کشوری استان هرمزگان در سالن سینمای فجر پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان طی سخنانی فعالیت های قرآنی پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی را بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: این پایگاه به عنوان یکی از قطب های برتر فعالیت‌های قرآنی در سطح استان مطرح است و اساتید قرآنی زیادی از این پایگاه در خدمت جامعه قرآنی استان هستند.

وی افزود: همه ساله در بین نفرات برتر مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان، چندین نفر از فرزندان کارکنان غیور پایگاه شهید یاسینی حضور دارند.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان، رابطه معنویت و قرآن را یک رابطه دوسویه دانست و گفت: ارتقاء معنویت با عمل به احکام موجب سهولت فهم معانی عمیق قرآن و جذب انسان به سمت این معجزه الهی می شود و از طرفی دیگر فعالیت‌های قرآنی و انس با قرآن کریم موجب عمق بخشیدن به احکام عبادی، توجه هرچه بیشتر به مبداء هستی و ذات لایزال خداوندی در اعمال و عبادات می شود و این همان ارتقاء معنویت و اخلاص می باشد.

در ادامه این همایش از ۶۰ نفر از فعالان قرآنی از جمله همسر شهید سرلشگر خلبان خسرو عبدالکریمی که حافظ کل قرآن کریم و استاد قرآن نمونه استان هرمزگان است تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز