خبرگزاری کار ایران

معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت:

به زودی برای تنظیم بازار نان، از رییس‌جمهور دستورات لازم را می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۹۰۷

معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت اظهار داشت:برنامه‌های مختلفی برای تنظیم قیمت نان مطرح شده است و به زودی با هماهنگی وزارت کشور برای تنظیم بازار این کالا از رییس جمهور دستورات لازم را می‌گیریم.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس قبادی در همایش معاونین امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، بیان کرد: مدرس خیابانی، جزو شاداب ترین و توانمندترین مدیران جوان نظام هستند و در این شرایط به خوبی و مسلط کار می کنند.

او همچنین بیان کرد: اطلاع از میزان تولید هم در محصولات صنعتی و هم کشاورزی برای رصد به موقع بازار ضروری است و معاونان بازرگانی سازمان‌های صمت استانی در جهت پیش بینی و رصد و گزارش میزان تولید و میزان کالاهای استان‌شان بکوشند تا بتوانیم تصمیمات کارشناسی و به موقع بگیریم.

معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت با تاکید بر اینکه نظارت بر قیمت گذاری در زمان های خاص باید مدنظر قرار بگیرد، گفت: مثلا الان زمان بازگشت حجاج است که نظارت بر رستوران‌هایی که از مهمانان حجاج پذیرایی می کنند باید در نظر گرفته شود.

قبادی با اشاره به موضوع لاستیک افزود: شرایط تامین برخی کالاها مانند لاستیک حساس بود که با پیگیری های لازم به حالت عادی بازگشت و کمبودی نداریم.

او در خصوص سبوس، گفت: قیمت مصوب سبوس ۱۲۵۰ تومان است، با همین قیمت که مصوبه تنظیم بازار است جلو می‌رویم.

معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت در پایان با اشاره به وضعیت نان، بیان کرد: برنامه‌های مختلفی برای تنظیم قیمت نان مطرح شده است و به زودی با هماهنگی وزارت کشور برای تنظیم بازار این کالا از رییس جمهور دستورات لازم را می‌گیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز