خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار:

اعضای باند سارقان احشام در سبزوار دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۴۹۲

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از دستگیری اعضای باند سارقان احشام و کشف ۲۰ فقره سرقت در سطح استان خبر داد

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، سرهنگ حسین بیات مختاری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در یکی از روستاهای سبزوار، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و با اشراف اطلاعاتی ۶ سارق را در شهرستان‌های سبزوار، مشهد و سرخس شناسایی کردند و پس از تحت نظر قرار دادن این افراد مشخص شد که باندی حرفه‌ای طراح و مجری سرقت‌های مذکور بوده و شگرد سارقان به‌گونه‌ای بود که پس از سرقت، احشام را به‌منظور فروش به سایر شهرستان‌های استان منتقل می‌کردند.

بیات مختاری با بیان این‌که کارآگاهان پلیس آگاهی سبزوار با هماهنگی مقام قضائی ۶ سارق سابقه‌دار را در رابطه با این سرقت‌ها در مشهد و سرخس در مخفیگاهشان دستگیر کردند، بیان داشت: متهمان در بازجویی‌های تخصصی و فنی پلیس به ۲۰ فقره سرقت احشام با همدستی ۱۴ نفر دیگر از همدستانشان در سبزوار و سایر شهرستان‌های سطح استان اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۲ مالخر در این زمینه و کشف ۶۰۰ رأس دام مسروقه از این باند، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس به‌منظور دستگیری ۱۴ همدست دیگر این متهمان تا حصول نتیجه ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز